Onze diensten

1 op 1 sessie

Ik heb een eigen methode ontwikkeld namelijk de AED methode. Ik leg de focus op Aandacht, Empathie en Doorvragen. Neem je de training telefonische vaardigheden af? Dan komt er een gratis 1 op 1 sessie bij. 1 op 1 coaching online of op de werkvloer? Het inhuren van een dagdeel of hele dag? Dat is allemaal mogelijk. Vul het contactformulier in en vraag naar de voordeelpakketten. 

1-daagse Balie training

Speciaal voor telefonisten/ receptionisten of baliemedewerkers bied ik een 1-daagje training aan. Ze zijn het visitekaartje van jouw bedrijf. Sterker nog ze zijn de stem en vertegenwoordigen jouw bedrijf. Hoe belangrijk is Non-verbale communicatie? En zijn de medewerkers zich daar wel van bewust? Hoe kom je over aan de telefoon? Hoe belangrijk is de tone-of-voice? De training bestaat uit rollenspellen en theorie. In deze interactieve training gaan we daar verder mee aan de slag. Deze 1-daagse training online of op de werkvloer? Ook dit is mogelijk. Op kantoor bied ik de training inclusief lunch aan. 

  • Online balie training € 479,00 p.p. incl. BTW vanaf minimaal 4 personen

1-daagse training telefoonvaardigheden

Speciaal voor klantenservice/ KCC medewerkers.

Wat komt aan bod?

  • Omgaan met lastige gesprekken.
  • Hoe adreseer je de emotie van de klant.
  • Hoe belangrijk is de tone-of-voice.
  • Leiding nemen en houden in een gesprek.
  • Structuur houden in een gesprek.
  • Wat is de kracht van de wacht.
  • Ga eens in de stoel van de klant zitten.
  • Doorvragen etc.

Alles komt aan bod. Ik bied een interactieve training aan met veel praktijkvoorbeelden, rollenspellen in combinatie met theorie. Deze 1-daagse training online of op de werkvloer? Ook dit is mogelijk. Op kantoor bied ik de training inclusief lunch aan.

  • Online training € 479,00 p.p. incl. BTW vanaf minimaal 4 personen
Scroll naar boven