Onze diensten

1 op 1 sessie telefonische vaardigheden

Naast het trainen van groepen bied ik ook één-op-één coaching aan, speciaal gericht op medewerkers binnen een servicegerichte klantenservice. In deze persoonlijke sessies staat jouw groei centraal. Samen luisteren we gesprekken terug, of live mee, waarbij we de AEDS-methode als leidraad wordt gebruikt. Je ontvangt directe, opbouwende feedback en handvatten om je luistervaardigheden, empathisch vermogen en doorvraagtechnieken verder te verfijnen. Dit helpt niet alleen om klantgesprekken soepeler en effectiever te laten verlopen, maar zorgt er ook voor dat jij met meer zelfvertrouwen en voldoening je werk doet.

1-daagse Balie training

Speciaal voor telefonisten/ receptionisten of baliemedewerkers bied ik een 1-daagje training aan. Ze zijn het visitekaartje van jouw bedrijf. Sterker nog ze zijn de stem en vertegenwoordigen jouw bedrijf. Hoe belangrijk is Non-verbale communicatie? En zijn de medewerkers zich daar wel van bewust? Hoe kom je over aan de telefoon? Hoe belangrijk is de tone-of-voice? De training bestaat uit rollenspellen en theorie. In deze interactieve training gaan we daar verder mee aan de slag. Deze 1-daagse training online of op de werkvloer? Ook dit is mogelijk. 

  • Balie training € 479,00 p.p. excl. btw vanaf minimaal 4 personen

1-daagse training telefoonvaardigheden

Speciaal voor klantenservice/ KCC medewerkers.

Wil je de vaardigheden van je team verder ontwikkelen en écht het verschil maken in klantbeleving? Dan zijn gerichte trainingen en persoonlijke coaching onmisbaar.

💬 Klantgerichte gesprekken met de AEDS-methode

Met mijn zelfontwikkelde AEDS-methodeAandacht, Empathie, Doorvragen en Samenvatten — help ik professionals om doelgericht en mensgericht te communiceren. Deze aanpak zorgt voor een sterkere verbinding, heldere gesprekken en klanttevredenheid. En het zorgt ervoor dat de telefoongesprekken korter worden. 

Wat komt aan bod?

  • Omgaan met lastige gesprekken.
  • Hoe adreseer je de emotie van de klant.
  • Hoe belangrijk is de tone-of-voice.
  • Leiding nemen en houden in een gesprek.
  • Structuur houden in een gesprek.
  • Wat is de kracht van de wacht.
  • Ga eens in de stoel van de klant zitten.
  • Doorvragen etc.

 Ik bied een interactieve training aan met veel praktijkvoorbeelden, rollenspellen in combinatie met theorie. Deze 1-daagse training online of op de werkvloer? Ook dit is mogelijk. Op kantoor bied ik de training inclusief lunch aan.

  • € 479,00 p.p. excl. btw vanaf minimaal 4 personen
Scroll naar boven