Over ons

Wie ben ik?

Met alles wat ik doe geef ik 100%, met minder neem ik geen genoegen. Daarnaast ben ik een echte levensgenieter en ben dol op reizen. Dit jaar staan er twee reizen op de planning die heel hoog op mijn verlanglijstje staan. frésjus in Frankrijk en Curaçao. Maar mijn grote liefde is het allerbelangrijkst, en dat is mijn zoontje van bijna 5 jaar. Ik geniet van zijn nieuwsgierigheid waarmee hij de wereld ontdekt. Soms stelt hij de meest hilarische vragen. En ik geniet van zijn sprankelende persoonlijkheid. Verder kan ik erg genieten van de natuur. Daar kom ik helemaal tot rust en kan ik mijn gedachten laten gaan. Daar komen de beste ideeën naar boven. Nederland heeft echt prachtige plekjes. Dit ben ik in een notendop! 

Waar ligt mijn ervaring? Ik ben een vakidioot met ruim 20 jaar ervaring op het gebied van klantencontact. De customer journey intrigeert mij. Waar ligt de behoefte van de klant? Wanneer is de klant pas echt tevreden? En hoe kan een bedrijf het proces verbeteren? Ik ben bezig mijn Lean Green Belt te halen zodat ik handvatten krijg om me hierin verder te ontwikkelen. Ik vind het dan ook belangrijk om mezelf te blijven ontwikkelen. Ik ga jullie op de hoogte houden via mijn podcast die binnenkort gelanceerd word. 

De eerste jaren heb ik gewerkt als regio receptioniste. Daarna heb voornamelijk gewerkt voor Non-profit bedrijven als klantenservice medewerker. Eerst voor een groot callcenter waar verschillende telefoontjes binnen kwamen zoals gemeentes, waterschappen en een waterleidingbedrijf. Overigens ligt de meeste werkervaring in de waterleiding branche, hier heb ik ruim 10 jaar voor gewerkt. Hier heb ik de opleiding psychologie en coaching gevolgd. Ook heb ik gewerkt bij een grote verzekeraar waar ik de medewerkers heb gecoacht op telefonische vaardigheden. Nu werk ik bijna 4 jaar voor een grote pensioenuitvoerder.

Impressie

Scroll naar boven